Płatności/Dostawa

Płatności

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online naszego Sklepu jest
Blue Media S.A.
Dzięki temu udostępniamy naszym Klientom całą gamę bezpiecznych, sprawdzonych i wygodnych form płatności. Dostępne formy płatności: 
- płatności automatyczne Pay by link (takie jak mTransfer, Przelew24 Banku BZWBK, iPKO); 
- BLIK oraz płatności Szybkim przelewem;
- karty płatnicze:
• Visa
• Visa Electron
• Mastercard
• MasterCard Electronic
• Maestro

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Uprzejmie informujemy, że czas realizacji zamówienia jest liczony od chwili uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Dostawa

Nasze produkty pakujemy w izotermiczne opakowania i dokładamy wszelkich starań, żeby dotarły pod wskazany adres nieuszkodzone i doskonale świeże. Współpracujemy z liderem na rynku przesyłek kurierskich – z firmą InPost.

Wysyłamy zamówione zakupy w każdy poniedziałek i w każdą środę.
Wszystkie zamówienia opłacone od poniedziałku do środy do godziny 12:00 wysyłamy w środę.
Zamówienia opłacone od środy po godzinie 12:00 do soboty, wysyłamy w kolejny poniedziałek. 

Jeśli zauważysz, że paczka jest w jakikolwiek sposób uszkodzona (wgnieciona, rozerwana lub mokra) prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Kurier powinien mieć przy sobie formularz protokołu. Prosimy w nim wyszczególnić, które produkty uległy uszkodzeniu, tak, że nie nadają się do spożycia. Prosimy zachować dokument poświadczający zakup.
Aby uzyskać zwrot kosztów za uszkodzone produkty prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Płatności obsługuje:
*

Paczki dostarcza:
*

Gusta Polska sp. z o.o. sp.k.
ul. Lilpopa 67
05-840 Brwinów
NIP: 5342624249

sklep@GustaFoods.pl
+48 666 0 GUSTA
+48 666 048 782

ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe - Marki, Warszawa